Instagram הופכת לערוץ יקר יותר מאשר פייסבוק, גדלה גם השנה בקצב מטורף.
מותגים נוטים לראות מעורבות גדולה יותר ב-Instagram יותר מבכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת, ובעקבות שליטה אדירה בפרסום, Instagram הופכת את עצמה לערוץ המדיה הדיגיטלית המעניינת והנחשקת ביותר עבור המותגים והמפרסמים.
המציאות שבה אפשר לייצר תכנים מותאמים לעוקבים ולייצר מעורבות ממוקדת מול קהלי היעד מאפשרת יצירת תכנים בעלויות נמוכות לצד גידול יחסי ההמרה של העסק.
מה חדש באינסטגרם?
מי הזיז את הכפתורים?!
אם גם אתם.ן חיפשתם.ן איפה מבצעים שמירה לריילס? (בוטל – ״שלוש נקודות").
אכן… בוצע שינוי… לא להילחץ.
חדש – לחצו על החץ של פעולת השיתוף וחפשו את בתחתית המסך את אייקון השיתוף.
יצירת קשר לפוסט\ ריילס –
אינסטה מפנקת אותנו בעוד פיצ'ר חדש.
כפתור חדש – הפיצ'ר החדש מאפשר לנו להוסיף "כפתור" לוואטסאפ / למסנג'ר/ אינסטה דיירקט, בדיוק כמו שעושים בדף העסקי בפייס.
שימו לב, לא ניתן לבצע הוספה של הכפתור למדיה שכבר פובלשה.
Toppings REELS
נצלו את האפשרות העסקי שלכם לעלות חשיפה אורגנית לקהל מדויק.
אינסטגרם יוצרת עבורנו עוד פיצ'ר המאפשר לתייג נושאים שונים ומגוונים לריילס.
המשמעות של זה תחשוף את הגולשים ע"פ התאמה של התוכן לנושאים אשר בעלי עניין לגולש.
הידעת?
לכל חשבון אינסטגרם יש מכסת חשיפה אורגנית ביום.
אז… הדרך הטובה ביותר היא לייצר חשיפה מדויקת לקהלי היעד.
דוגמא:
צפיות בREELS – מגיעות לאלפי גולשים שונים.
קידום לא ממוקד לקהלים לא רלוונטיים גורם לנו לאבד את מכסת החשיפה האורגנית שהוקצתה לנו בקצב יותר גדול ולא מנוהל.
קישור הנושאים מאפשר לעסק לפקס ולדייק את החשיפה לגולשים שמתעניינים בתחומים האלו.
BIO דאבלינק:
גם כאן עוד התקדמות משמחת, מעכשיו יש לנו אפשרות להוסיף בחלק של ה BIO באינסטה 2 לינקים, זאת בנוסף ללינק הרגיל של דף הפייס העסקי.
חדש – לינק לחיבור האתר העסקי + לינק נוסף!