Instagram – אינסטה ממשיכה לגדול ולצמוח גם השנה בקצב שיא.
מותגים נוטים לראות מעורבות גדולה יותר ב-Instagram יותר מבכל פלטפורמת מדיה חברתית אחרת, ובעקבות שליטה אדירה בפרסום, Instagram הופכת את עצמה לערוץ המדיה הדיגיטלית המעניינת והנחשקת ביותר עבור המותגים והמפרסמים. המציאות שבה אפשר לייצר תכנים מותאמים לעוקבים ולייצר מעורבות ממוקדת מול קהלי היעד מאפשרת יצירת תכנים בעלויות נמוכות לצד גידול יחסי ההמרה של העסק.
Instagram – אינסטה ממשיכה לגדול ולצמוח גם השנה בקצב שיא.
מה חדש באינסטגרם?
מי הזיז את הכפתורים?!
אם גם אתם.ן חיפשתם.ן איפה מבצעים שמירה לריילס? (בוטל – ״שלוש נקודות").
אכן… בוצע שינוי… לא להילחץ.
חדש – לחצו על החץ של פעולת השיתוף וחפשו את בתחתית המסך את אייקון השיתוף.
יצירת קשר לפוסט\ ריילס –
אינסטה מפנקת אותנו בעוד פיצ'ר חדש.
כפתור חדש – הפיצ'ר החדש מאפשר לנו להוסיף "כפתור" לוואטסאפ / למסנג'ר/ אינסטה דיירקט, בדיוק כמו שעושים בדף העסקי בפייס.
שימו לב, לא ניתן לבצע הוספה של הכפתור למדיה שכבר פובלשה.
Toppings REELS
נצלו את האפשרות העסקי שלכם לעלות חשיפה אורגנית לקהל מדויק.
אינסטגרם יוצרת עבורנו עוד פיצ'ר המאפשר לתייג נושאים שונים ומגוונים לריבס.
המשמעות של זה תחשוף את הגולשים ע"פ התאמה של התוכן לנושאים אשר בעלי עניין לגולש.
ידעת?
לכל חשבון אינסטגרם יש מכסת חשיפה אורגנית ביום. אז… הדרך הטובה ביותר היא לייצר חשיפה מדויקת לקהלי היעד.
דוגמא:
צפיות בREELS – מגיעות לאלפי גולשים שונים. קידום לא ממוקד לקהלים לא רלוונטיים גורם לנו לאבד את מכסת החשיפה האורגנית שהוקצתה לנו בקצב יותר גדול ולא מנוהל. קישור הנושאים מאפשר לעסק לפקס ולדייק את החשיפה לגולשים שמתעניינים בתחומים האלו.
BIO דאבלינק:
גם כאן עוד התקדמות משמחת, מעכשיו יש לנו אפשרות להוסיף בחלק של ה BIO באינסטה 2 לינקים, זאת בנוסף ללינק הרגיל של דף הפייס העסקי.
חדש – לינק לחיבור האתר העסקי + לינק נוסף!
כלים חכמים לשימוש באינסטה –
"הַשָּׁלֵם גָּדוֹל מִסַּךְ חֲלָקָיו"
נצלו את הכוח שיש לנכסים הדיגיטליים שעומדים לרשות העסק יחד!
עמוד פייסבוק, חשבון אינסטה וחשבון וואטסאפ עסקי
קשרו אותם יחד באמצעות ההגדרות באינסטגרם או במערכת הניהול של מטא – Business Suite
האם לרשותכם נכסים דיגיטליים נוספים?
אתר, דפי נחיתה ו/ או ערוץ יוטיוב…
קשרו את הלינקים בפרופיל האינסטה שלכם.
במערכת הניהול של אתרי WP ו- WIX תוכלו להכניס קליקבלי עם קישור ישיר לאינסטגרם שלכם, הכוח של הרשת מתבטא בחיבור של כל הרשתות הללו כך שגולשים יוכלו להיחשף ולעקוב אחריכם בקלות רבה יותר.
תוכן אוטנטי – מנצח!
מיהו מיץ פתל?
העניקו לעוקבים אפשרות לצפות מה קורה בעסק ומי האנשים שעומדים מאחוריו.
כל אחד הוא קצת שונה
נצלו את הבידול הקיים בכל אחת ואחד מאיתנו, הפכו אותו לחוזקה שלכן. צרו תוכן ייחודי מעניין ומרתק, צאו לחפש השראה וללמוד מהקיים, שתפו באתגרים ובהצלחות שלכם, אתם יכולים להעניק השראה ומוטיבציה רבה לגולשים ברשת.
מעורבות סוד הקסם –
בקשו, שתפו את הגולשים מה אתם רוצים שהם יעשו???! הם רוצים לקחת חלק! בקשות קטנות, יוצרות מרחב פתוח לגולשים להיות בשיח אתכם.
קריאות לפעולה כגון – "עשו לייק אם אהבתם"; "לחיצה כפולה אם גם אתם מרגישים ככה"; "תייגו חבר שגם עובד ככה" וכו'.
#האשטג – ניצול משאבים –
חשוב להכיר את ה"האשטאג" – ההמצאה הגאונית של אינסטגרם, הסימול שלו הוא: #+ המילה, או הביטוי. בחרו בין 5-10 ההאשטגים הקשורים ורלוונטיים אל הפוסט שהעליתם. בצורה הזאת, עוקבים חדשים יכולים למצוא אתכם כל הזמן מדי יום וזאת מבלי שהוצאתם אגורה, רק הוספתם האשטג!
הסיפור שלי – MY STORY
סטורי הוא המלך הבלתי מעורר של אינסטוש, דאגו כל יום לשתף סטורי אחד לפחות וגם… שימרו אותו בהיילטס שלכם.