כל מה שקרה בעולם הדיגיטל בשנת 2020-2021
שנת 2020 הייתה שנה משמעותית עבור הדיגיטל והעולם העסקי.
הקורונה הבהירה לנו – בצורה מובהקת כי יש לנו בעלי העסקים יש רק שתי ברירות.
לסגור את העסק?!
או להשקיע את אחרוני המשאבים שלנו בדיגיטל, במטרה לתת רוח חיים חדשה לעסק.
זה עורר את כל בעלי העסקים קטנים כגדולים.
המדיה הדיגיטלית על המפה.
הידעת
הוצאות השיווק בדיגיטל עלו בצורה דרמטית בשנת 2020, והפכו את נוף השיווק הדיגיטלי לתחרותי יותר מתמיד.
כדי לחתוך את הרעש, מפרסמים יוצרים קמפיינים מותאמים אישית בכל ערוצים.
עם זאת, זה יכול להיות קשה לבצע קמפיינים אלה, במיוחד עם חששות גוברים לגבי פרטיות נתונים של צד שלישי.
בסביבה בה כל המרה נחשבת, יכול להיות שההבדל הוא בהתאמת אסטרטגיית השיווק שלך.
חשוב שנכיר- הוצאות הפרסום הגלובליות הגיעו ל- 605 מיליארד דולר בשנת 2020.
מדובר בעלייה של 4.2% לעומת 2019 (מקור: התוף).
פנינו לאן?
הנה אנחנו כאן ב- 2021 והכל זז מהר, לפעמים מהר מידי.
מה שהיה רלוונטי אתמול, משתנה ומתקדם ולא בטוח רלוונטי היום.
זירת הדיגיטל מאפשרת שינויים תוך כדי תנועה וזה מייצר לנו עולם שלם של הזדמנויות.
חשיפה חכמה, פילוח ובניית קהלים, השארת חותם, מיתוג עסקי, יצירתיות, שיח עם הגולשים ועוד אלו רק חלק מן האפשרויות שיש לעסק שלנו.
בואו נודה – כבר אי אפשר להתכחש לזה!
ואכן כולנו שיפרנו את הידע שלנו ולמדנו להתקרב לדיגיטל
והדיגיטל בתמורה משיב לנו את הפשטות והקלות שכולנו מחפשים משוועים לה.
בעולם שבו הצרכנות בשיאה והלקוחות נמצאים כל הזמן ברשת, גם אנחנו רוצים ואף חייבים להיות שם.
בטווח הקצר-
הדיגיטל מאפשר לנו להביא אל הגולשים בדיוק את מה שחיפשו, בזמן שחיפשו והכי מהר שאפשר.
בטווח הארוך-
אנו שמים לעצמנו מטרות של שיפור היחסים עם הגולשים, יצירת תוכן איכותי מותאם ויצירת חווית משתמש מיטבית.
הפתרונות של השיווק בדיגיטל:
מובילות בגאון הן כמובן הרשתות החברתיות – שנמצאות בכל פינה.
אז איפה אתם צריכים להיות?
גם לכם יש סדר עדיפויות לרגעי שעמום?
פייסבוק או אינסטוש אולי גיחה קלה לטיקטוק או איזה לייב ביוטיוב…..
כל אלו מעמידות שלל של פתרונות למפרסמים המותאם בהתאם לתקציב וסוג העסק.
גוגל ענקית החיפוש הבלתי מעורערת – מתי פעם אחרונה חיפשת משהו ולא עשיתם גוגל??
וורדפרס– מערכת בניית האתרים הגדולה בעולם.
מגוון הפתרונות הרבים נותנים מענה בתחום האורגני ובתחום הממומן.
יצירת תיק הנכסים הדיגיטליים לעסק הוא חלק מהותי.
ויש לשים עליו דגש רב בשלב התוכנית השיווקית לעסק ויצירת התמהיל הנכון.