fbpx

המדריך האולטימטיבי לניהול אפקטיבי במדיה החברתית

בצעו את השלבים – זו הדרך להצליח!

 

1. יעדים ומטרות – הציבו יעדים השיגים ומטרות ברורות לקידום העסק במדיה:

 

* גידול בכמות העוקבים

* גידול בכמות ליקיים לכל פוסט

* % גידול במעורבות בפוסטים

* % גידול בצפיות סטורי

* % גידול בצפיות בסרטונים

* גידול בכמות התוכן שעולה במדיות

 

2. בניית אסטרטגיית תוכן – בצעו חשיבה איזה תוכן תרצו לקדם ולהגביר מודעות? מוצר, שירותים, הצלחות ועוד….

 

3. יצירת תוכנית עבודה – בנו לוח תוכן הכולל: לוחות זמנים לקידום התוכן, סוג התוכן לקידום, פלטפורמה בה יוצג התוכן, איך תרצו להעביר את המסר – טקסט, תמונה, ווידאו וכו'.

 

4. עבודה עם ממשק הניהול – שימוש נכון במערכת הניהול יכול לסייע ולהקל עליכם רבות, בממשק תוכלו לתזמון פוסטים בפלטפורמות מרובות, להגדיר את תאריכי ושעות הפרסום ואפילו לפרסם בקבוצות, שימו האשטגים רלוונטיים, אימוגים ועוד…

 

5. ניתוח נתונים – בצעו באופן עקבי ניתוח נתונים של הפרסומים שעלו, כך תוכלו גם להתאים את התוכן הבא שלכם לטובת גידול בביצועים.

 

6. מענה מהיר – יצירת קשר ומתן מענה מקצועי לעוקבים באופן עקבי ובמהירות האפשרית מגדיל את החשיפה.

 

7. מיתוג – שימוש בשפה אחדיה כגון: צבעים, גופן, לוגו וכו', אשר מזוהים עם העסק שלכם, בכל הפלטפורמות במדיות החברתיות.

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?