כבעלי עסקים, עולה לא פעם השאלה באיזה רשת או מדיה חברתית כדאי לנו להיות?
מוכנים? כל התשובות נכונות!
נוכחות משולבת ברשת עם התאמה לתוכן עבור קהלי היעד וקהלי המטרה בערוצים השונים, היא הפתרון המיטבי והמלא! ניהול אינטראקציות עם לקוחות ע"י עבודה רב ערוצי מעניקה לקהלים שלנו תחושה שאנחנו נמצאים בכל מקום ובכל זמן ומאפשר להם קלות רבה לתקשורת מגוונת איתנו.
שיווק רב ערוצי – יצירה חווית לקוח 360
על מנת לספק חווית לקוח טובה ומלאה עלינו לבסס את הנוכחות ברשת בכל הנכסים והפלטפורמות שעולם הדיגיטל מציע.
חווית לקוח – מה היא כוללת?
- נוכחות ברשת
- קלות ופשטות להגעה אל בית העסק
- נוחות הניווט וההתמצאות בנכסים
- מהירות טעינה
- תוכן מגוון ומעניין
- תוכן ממוקד עבור הקהלים השונים
- מענה מהיר לפניות
- שמירה על שפת מותג אחידה
- יצירת מעורבות שוטפת עם הגולשים
שימו לב – כי מערכות הפרסום מתעדפות אתרים ונכסים דיגיטליים בהם לגולשים הייתה חווית לקוח טובה על פני אלו שלא.
נבדק ע"פ זמני שהייה באתרים ובנכסי המדיה.
את אחד המשפטים האהובים עלי, אמר – אלברט איינשטיין הגאון!
דמיון חשוב יותר מידע. הידע מוגבל, אך הדמיון חובק עולם
דקת כנות – שאני צריכה השראה זה מתחיל תמיד עם זוג אוזניות באוזניי. מוזיקה עבורי היא כלי לשחרור ושינוי הוויב, זה מפעיל אצלי את כל החלקים של יצירה, דמיון, רצון לעוף ולחקור…. לדמיין, לפנטז ולחלום.
שאני מחפשת השראה אני מוצאת את עצמי גולשת, תרתי משמע אל מקומות ברשת שהרבה פעמים באים מתחומים שונים מקצה לקצה מעולם השיווק הדיגיטלי. זה מפתיע גם אותי לא פעם, איך עולם אחר לגמרי משהו באתר שלהם, במדיה שלהם בערוצי הסושייאל וכזה… מעיפה לי את הסכך ונותנת לי השראה בול בפוני לעולם שלי.
צא ולמד! –
דרך חקירה של מגמות בשיווק, החוקרות התנהגות אנושית, אנו מצליחים למצוא את ההבנה אשר מאשפרת ניבוי של פעולות הגולשים ולומדת את מוח הצרכנים ביחס לפעולות הרכישה שלהם.
YYY… ספרי לי למה? –
קופירייטינג היא טכניקת כתיבה, שעובדת על חלק מהותי שקשור לפסיכולוגיית השכנוע. ע"י שימוש בתכנים, טקסטים וטיעונים בלתי הפיכים, כך שהגולש בסופו של דבר יבצע את הפעולה שכתבו עלי או הנענו אליה.
אפקט הציפית –
יצירת ציפיות היא טכניקה הקשורה לאפקט Zeigarnik. אפקט זייגרניק קובע שאנשים נוטים לזכור משימות לא-גמורות טוב יותר ממשימות שהושלמו. שבעולם השיווק מתורגמת כהשפעה של יצירת הפתעה, ציפייה או חרדה מסוימים אצל הגולשים באופן שמחשבה זו מובילה אותם לייצר יותר מעורבות בנושא הנידון.
תכניס להילוך גבוהה –
צרו מוטיבציה – זה חיוני למשפך השיווקי, הניעו אנשים לפעולה פרקטית בהירה וברורה בקלות ובמהירות!
תבלו את המנה לפני הגשה!
קורט של מידע מועיל, הוסיפו טעמים חזקים, מרעננים, שונים שיסחפו אותנו להמשיך לצפות בתוכן שלכם, אנחנו רוצים שהגולשים שלנו יתפסו את הראש ויגידו… "איך לא ידעתי את זה עד עכשיו".
המסר שלכם צריך להיות שילוב של טקסט טוב, העברת מידע באופן קליל, קצר ונוגע.