כן, גם השנה, נצטרך לעמוד שוב מול השאלה החשובה…
איך וכמה השקעה נדרשת לקידום ופרסום העסק?
בואו, נביט באופן ממוקד לפיל שתקוע פה, באמצע החדר.
ננסה שוב לראות מה חשוב באמת.
ומה יאפשר לנו לייצר CALL To Action ולקדם מטרות מניבות תוצאות
אל תילחצו, זה לגמרי בסדר שאתם עוד לא סגורים לאיזה צד הולכים ובאיזה דרך פועלים.
לפנינו שתי אפשרויות מרכזיות:
1) לעשות את הקידום בעצמנו – אנחנו יכולים לעלות פוסטים, סטורי'ס, לכתוב תוכן, לעצב, למתג ובכך לבצע בעצמנו את הקידום במדיה.
2) לקחת איש מקצוע שיעשה זאת עבורנו ולייצר איתנו תוכנית המתאימה ליעדים, המטרות והתקציב השנתי של העסק שלנו.
הדילמה המרכזית שמנחה אותנו תמיד היא:
*** עלות מול תועלת ***
אם כך עלינו לבחון 2 דברים עיקריים:
1) כמה שווה הזמן שלי? כדי שנוכל לדעת להשוות את העלות בחלופה 1 מול 2.
2) מימוש הביצוע והתפוקה שלו? כדי שנוכל לוודא שהקידום באמת בפועל קורה ומניב את התוצרים אליהם אנחנו מכוונים.
חשוב לי להגיד, שאין פה נכון או לא נכון.
יש פה צורך שלנו, כבעלי עסקים, להיות מספיק כנים ולענות על השאלות עם הבנה, שללא קידום במדיה מרבית העסקים לא יחוו שיפור וצמיחה.
ועוד נק' סופר חשובה, עלינו לקחת בחשבון שכל פעולה במדיה דורשת חזרתיות והתמדדה.
ג'יי בייר- אחד מאנשי השיווק העולמי הבולטים והמשפיעים ביותר אומר:
"כדי להצמיח עסק, עלינו להבין, מה הלקוחות שלנו צריכים? איך, ואיפה? הם מעדיפים לצרוך את הידע ומכאן לייצר אירוע חוזר".
לעיתים קרובות, עשינו הכל, רק לא לאורך זמן.
והצלחתנו במדיה במידה רבה וניכרת, תלויה ב- "כושר ההתמדה".
ממליצה להיות כנים.
כי, ברוב המקרים, זה פשוט לא קורה!
לסיכומו של דבר אם נהיה מחושבים ובהירים נבין שיש פה, מתמטיקה פשוטה!
עכשיו תשאלו את עצמכם, שוב את אותה השאלה, איתה פתחנו את השיחה….
מוזמנים לכתוב, לשתף ולהתייעץ!
לראות קדימה