fbpx

פרסום אורגני וממומן - Instagram

פרסום באינסטגרם

המדיות החברתיות ששינו את פני העולם

בואו נבין מה הפך את אינסטגרם למדיה החברתית הצומחת ביותר

אחת מהרשתות החברתיות החמות ביותר בעולם, ובעיקר בישראל כיום היא אינסטגרם. עסקים רבים כבר מבינים את החשיבות הרבה שיש לנוכחות שלהם בפלטפורמה ושנים האחרונות אנו רואים גם עליה גדולה בכלי השימוש הדיגיטליים שבונה הפלטפורמה החברתית לעסקים ככלי שיווק מתקדמים ביותר.

אינסטגרם - מטרה?!

אז מה בעצם המשימה העיקרית של אינסטה?

 

  1. קידום תוכן אורגני אוטנטי עבור היוזר.
  2. איסוף דאטה.
  3. ניתוח הגולשים.

אינסטגרם שמה לה כערך עליון לספק למשתמש חשיפה לתוכן אורגני המותאם לצרכיו,  לקשרים החברתיים ולתחומי העניין שלו זאת כאמור על מנת להשאיר אותו במרשת שלה זמן רב ככל שניתן.

אך בדגש על תוכן ומדיה מונפשת ולא טקסטואלית.

למה זה רלוונטי לנו כבעלי עסקים

נכון להיום יש לפייסבוק וכל קבוצתה בנהיים כמובן אינסטגרם את כמות הדאטה המטורפת ביותר שידעה האנושות על היוזרים שלה, עד רמת פילוח מדויק על כל מה שרק תאמינו או לא….

צבירת מידע זו אומנם קצת מלחיצה (מודה גם אותי), אך בעולם העסקי יכולת זו מאפשרת לנו ניתוח מידע מתקדם עד לרמת רזולוציה הקטנה ביותר עם דיוק מרבי בהגעה לקהל היעד בתוכן מותאם אשר מאפשר גידול בהמרה.

זהו קרש צמיחה ענקי, אז מה לא ננצל זאת? ודאי שכן!

כמפרסמים וכבעלי עסקים שימוש נכון במידע זה הוא מה שיהווה את ההבדל בין קמפיין מנצח לקמפיין כושל.

קהל האינסטגרם הוא הטרוגני לחלוטין והיום כולם נמצאים שם, הממוצע הוא מגיל 13 ועד גיל 60, בוא ננפץ את האשליה- אינסטגרם כבר ממזמן לא שייכת רק לצעירים.

מה אינסטגרם מאפשרת לנו?

אינסטגרם היא רשת חברתית המבוססת על מדיית הוויז'ואל, החל מתמונות, וידאו, מדיה מונפשת הכוללת גרפיקה ועיצוב. המדיה החברתית הביאה משהו חדשני אל עולם הרשתות החברתיות.

בוא נדבר רגע על דוגמא לכלי שיווקי אדיר של אינסטגרם…

יש מישהו שלא שמע על "סטורי באינסטגרם"?!

כנראה שלא, זהו אחד מכלי השיווק החזקים ביותר המאפשרים העלאה של סרטון, מדיה מונפשת או תמונה בפיד שלנו ומאפשרים דרכו לייצר סיפור, "הסטורי" מייצר מודעות חזקה למותג, גידול עוקבים, הימצאות בחלקו העליון של הפיד ונוכחות בולטת.

הגולשים צורכים את התכנים בסטורי באופן קבוע על בסיס יומי ואנו עדים לעליה מתמדת בנושא זה בעקומה חדה  אשר עולה ועולה, החל משנת 2018 וכן רק הולכת ומתגברת, בפרט בשנת 2020 "קורונה-טיים".

נוכח כל אלו עולה היכולות השיווקית שלנו בעולם העסקים לבצע שימוש בכלי זה דרך קידום ממומן באינסטגרם.

האפשרות של קידום ממומן באינסטגרם דרך הסטורי היא כלי עוצמתי ביותר!

קידום של קמפיין ממומן באינסטגרם מקנה לנו היכולת לבצע טרגוט קהלים מדויק אם התאמה של התוכן לגולשים וכן פותח לנו דלת לקהלים חדשים אשר מאפשרים לנו גידול פוטנציאלי אדיר.

תוכן וגולשים ומושגים חשובים

בטח שמעתם על המנוח "עוקבים"?  זוהי דרך ההתנהלות המקובלת של רשת האינסטגרם.

אינסטה נבדלת ביכולת שלה לאפשר לגולשים אשר מעריצים או אוהבים מותג או דמות לעקוב אחריו ולראות את הפרסומים אודות הסלבים או המותג העסקי ללא התחייבות של להיות "חברים" כמו שמתבצע בפייסבוק זה מייצר קרבה טובה אך לא מחייבת. שיטת העוקבים היא גם כלי שיווקי גדול. לעסקים המבקשים להציע תכנים ללקוחות שלהם.

כגולשת באינסטגרם אני בוחרת לי את האנשים ו/או המותגים אחריהם אני רוצה לעקוב ולראות את הפרסומים/ הפוסטים שהם מעלים. חשוב לדעת כי זה שאני עוקבת אחרי אדם או מותג מסוים לא הופך אותו לעוקב שלי. אם ניקח את פייסבוק לדוגמא: "חבר פייס שלי" רואה את הפרסום שלי כפי שאני רואה את שלו מתוקף החברות ביננו, באינסטגרם זה עובד אחרת. כדי שגולש/ יוזר ברשת האינסטגרם יראה את הפרסומים שלי הוא צריך לעקוב אחרי כפי שאני עוקבת אחריו. השיטה שבה אינסטגרם מתנהלת מייצרת פופולרית רבה בקרב מפורסמים ומפרסמים בארץ ובעולם.

FEED

בו יכול המשתמש לראות את התמונות והסרטונים של כל האנשים שאחריהם בחר לעקוב.

USER

דף הגדרות המשתמש, בו ניתן להזמין חברים, לצפות בתמונות שהמשתמש אהב ולערוך את הפרופיל. באדיבות ויקפדיה- מצ"ב קישור.

SHARE

דף זה מאפשר למשתמשים לשתף את התמונות שלהם. ניתן לצלם תמונות חדשות באמצעות היישום או להשתמש בתמונה מספריית התמונות בטלפון החכם. לאחר בחירת הפילטר הרצוי לתמונה, ניתן ללחוץ על ה-V הירוק ומשם לעבור לאפשרויות השיתוף.

EXPLORE

המשתמשים באינסטגרם בוחרים את התמונות הפופולריות ביותר של משתמשי האפליקציה ואלו מוצגות בדף אחד.

NEWS

דף המרכז את כל העדכונים של רשת האינסטגרם: מי אהב את התמונות של המשתמש, מי הגיב לו ומי התחיל לעקוב אחריו.

עוקב follow me

עוקבים באינסטגרם הם גולשים שבחרו לעקוב באופן קבוע אחרי התכנים של עמודים או אנשים מסוימים. לכל עמוד אינסטגרם יש מספר עוקבים, שהם בעצם משתמשים שבחרו לעקוב אחריו כל תכני העמוד. מעבר לפן הטכני חשוב שתבינו מה זה עוקבים באינסטגרם וכיצד הם משרתים את שיטות השיווק והפרסום ברשתות החברתיות. בתחילת דרכן של הרשתות החברתיות הן שימשו בעיקר לצרכים חברתיים כמו שמירה על קשרים מרחוק, שיתוף מחשבות, בעיות או תובנות כלליות, שיתוף תמונות סרטונים ועוד.

כתבה מעניינת בנושא - איך משיגים עוקבים באינסטגרם?

ברשת החברתית חולקים יותר מ-60 מיליון תמונות ו-4.5 מיליארד לייקים כל יום, ואחוז המעורבות של עוקבים גדול משמעותית מפייס בוק. מדובר בפלטפורמה ייחודית שמאפשרת אינטראקציה ישירה ואיכותית עם קהל העוקבים, ובמינוף נכון – יכול להיות שווה לעסק שלכם לא מעט כסף האינסטגרם - הפלטפורמה החזקה ביותר בשוק.
אינסטגרם ראתה שינוי עצום בפעילותה מיום השקתה. - האפליקציה משרתת מיליוני עסקים ברחבי העולם והפכה לכלי שיווקי, מכירתי ותקשורתי לאנשים פרטיים, מותגים ובעלי עסקים קטנים. זו כבר מזמן לא אפליקציה לילדים וילדות בני 16 שמעלים תמונות שלהם כי הם לא רוצים שההורים שלהם יראו אותם בפייסבוק.
באינסטגרם חולקים יותר מ-60 מיליון תמונות ו-4.5 מיליארד לייקים כל יום כשאחוז המעורבות של עוקבים באינסטגרם גדול פי כמעט חמש מאשר בפייסבוק.

www.themarker.com | בשיתוף דיגיטל בוסט, תוכן מקודם.

תגיות- להיות או לא להיות:

1.השימוש ב- HASHTAGS מאפשר לנו להרחיב את תפוצת התמונות ברחבי העולם ולסווג אותן ע"פ ביטויי חיפוש מגוונים.

2.באינסטגרם ניתן לשלב עד 30 האשטגים בכל תמונה ומומלץ לשלב ביטויים באנגלית ובעברית כדי להתאים את התמונה לקהלי יעד שונים.

מדיה מוכרת - חנות מקוונת

1.אינסטגרם אשר הפכה לפלטפורמה מספר אחת בעבור המשפיעים יצרה פלטפורמת מכירה חזקה ומצליחה שמאפשרת לגולשים לחפש את מוצרי הקניות שלהם בעזרת מונחי התיוגים- HASHTAGS שהזכרתי קודם לכן.

2.העולם שייך לצעירים: כן הקהל של אינסטגרם צעיר יותר, אך היום שיש לה מעל מיליארד משתמשים.

3.היא בהחלט הטרוגנית דיה כך שמרבית העסקים יוכלו לבצע ממנה פילוח קהלים מותאם.

4.לצד זו חשוב שנודה כי לצעירים יש השפעה ניכרת ולא פעם הם מכתיבים ומשנים את רוח הדברים. מכאן אנו מבינים את החשיבות שיש לעסקים להכיר וללמוד אודות הקהלים הצעירים והתוכן שהם צורכים.

טרנדים ופיצ'רים:

אינסטגרם לא נחה לרגע, כל הזמן מחדשת וממציאה את עצמה. היא מספקת פיצ'רים מגניבים שמייצרים: גם תוכן איכותי וגם עניין תמידי סביב החדשות שלא נגמרת.

1.הסלילים INSTAGRAM REELS- פיצ'ר שהושק בשנת 2020 אשר מאפשר להעלות סרטוני וידיאו קצרים עם סאונד או קטעי אודיו מוכנים בצירוף אפקטים שונים בזהה לרשת של טיקטוק.

2.פילטרים ממותגים- עוד רעיון מקורי ויצרתי של אינסטוש אשר מאפשר מעקב של גולשים דרך הפילטר שלנו, וכן אפשר ממש ליצור פילטר לעסק ולמתג אותו, זו חשיפה מצוינת.
למי שלא מכיר או יודע מה זה פילטר?

פילטר הוא אלמנט גרפי- טכנולוגית "מציאות רבודה" אשר באמצעות חיישנים מבצע זיהוי פנים ומאפשר הוספת אלמנטים עיצובים וגרפים שונים על התמונה.
הטכנולוגיה של ימינו מאפשרת לאפליקציות השונות לבצע זיהוי דרך מצלמת הטלפון שלנו, לקרוא את תנועות הפנים שלנו וכן תנועות שונות שאנו עושים ולייצר עליהם אפקט גרפי.

קידום אורגני וממומן באינסטגרם

אינסטגרם מאפשרת לנו קידום אורגני לצד ממומן במדיה.

קידום אורגני באינסטה:

יצירת תוכן ומסע פרסום אורגני, יכלול תוכן אוטנטי במדיה מונפשת האהובה בקרב הגולשים ברשת.

חשוב להקפיד להיות נוכחים ברשת, האלגוריתמים של אינסטה בנויים על כמויות ניכרות של תוכן והוא משתנה בהתאם לסוג הפרסום שמבוצע.


קידום ממומן באינסטגרם: דרך הסטורי היא כלי עוצמתי ביותר!

קידום של קמפיין ממומן באינסטגרם מקנה לנו היכולת לבצע טרגוט קהלים מדויק אם התאמה של התוכן לגולשים וכן פותח לנו דלת לקהלים חדשים אשר מאפשרים לנו גידול פוטנציאלי אדיר.

סוגי הפרסום של אינסטה מתחלקים ל -3 מדיות פרסום עיקריות:

סטורי, פיד ו-REELS.

הממשק הוויזואלי המתקדם של אינסטגרם נוח וכיפי לשימוש ומאפשר לנו לשתף את התוכן במהירות הבזק.

כלי הממשק מסייעים לנו ליצור תופעות ויראליות שגורמות למותגים העסקיים לזהור ולפרוח.

כלי הפרסום של אינסטה

סטורי –
הסיפור שאינו נגמר הוא הכלי החזק ביותר של אינסטוש והוא נותן לנו אפשרות לספר את הסיפור שלנו בלייב כל יום כל היום.

הוא מוצג ל 24 שעות בלבד כך שתמיד יהיה שם תוכן חדש ומעניין והוא מספק את זירת התקשורת שלנו עם הגולשים דרך תוכן ויזואלי יצירתי.
היא אטרקטיבית מאוד, מעל 500 מיליון גולשים צופים כל יום ויום בסטורי!

פיד –
בדומה לפייס העלאת פוסט מכל סוגי סוגי המדיה אל ממשק הבית הראשי של המדיה.

REELSרילס- 
הינו ממשק יחסית חדש של אינסטגרם, הממשק הושק בסוף 2019 בברזיל ובמהלך שנת 2020 הגיע לעוד מדינות.
הממשק של הרילס הוא למעשה תוספת המסייעת לריענון הפיד באינסטגרם, תוסף זה מאפשר שימוש פורמט המבוסס על קטעי וידאו ומוסיקה כבסיס ליצירת תוכן.

דף עסקי - FACEBOOK

מאפשר לנו יצירת פוסטים אורגנים ומודעות ממומנות מעניקים למותג העסקי שלנו פלטפורמה נהדרת לשיח עם הגולשים שלנו. מיתוג העסק, בנייה של קהלים ועוד. פייסבוק מעמידה לרשותנו העסקים רשימה מגוונת אשר מאפשרת לכל עסק מכל סוג של תעשיה למצוא פתרון פרסומי , לרבות: כלי עיצוב וקראייטייב, מדדיה מתקדמת, ניהול המרות ויצרת אירועי המרה, פילוח קהלים וניתוח נתוני שימוש והשוואה.

קבוצות וקהילות בפייס - הכירו אמא#ואבא של ק"ק

קבוצות וקהילות: מי לא חבר היום בקבוצה כלשהי בפייס? אין כזה! כלי שיווקי מצוין שמאפשר לנהל שיח עם הגולשים, ללמוד אודות התוכן שמעניין אותם. זה המקום לייצר אינטראקציה ולהתחבר לקהלים הקיימים והחדשים שקבוצה יכולה לייצר לעסק.

נכסי הדיגיטל - בפייס

שיווק דיגיטלי בפייסבוק פועל ע"י קידום עסקים, מוצרים ושירותים דרך חשיפת העסקים לקהלי יעד ויצירת הנעה לפעולה. המשתמשים הרבים מחפשים ברשתות תכנים, מיידעים, שירותים ומוצרים שונים, כלי הפרסום העומדים לרשות העסק מסייעים בניית קהלים וטרגוטם וכן ניתוח ההתנהגות הצרכנית של המשתמש המאפשר יצרית פניה ממוקדת ואישית. העונה על צורך המשתמש.
נוכחות ברשת, היא שם המשחק. השיווק בפייסבוק שם אותנו בלב המדיה השוקקת חיים כל הזמן. בכל יום בשנה ובכל שעה ביום גולשים כמויות אדירות של יוזרים. לכן כבעלי עסקים אנחנו חייבים להבים שזה המקום להיראות ולהראות. הלו.......זו הרשת החברתית הגדולה מכולן! וכן זהו הערוץ הפופולרי ביותר במדיה. לפייסבוק מספר המשתמשים הרב ביותר (מאגר לקוחות פוטנציאלי עצום!) והיא השחקנית הראשית שחשיפת מותג עסקי ויצירת מודעות.

מעקב המרות מתקדם - פיקסל ו-API

הפיקסל של פייסבוק מאפשר לנו החברות לבצע מעקב הן באתרים שלנו והן בדף העסקי, האפליקציה וכל נכס דיגיטלי נוסף שעומד לרשותנו. ניתן לבצע בו הגדרה של המרות ואירועים וכמובן לנהל את הדאטה. *למתקדמים שירותי קונפיגורציה ע"י שרת ה API אפשר מקנה רזולוציה רחבה אודות המידע שנאסף ונשמר על הגולשים. *יש לוודא כי הדף והחשבון עומדים בכל הקריטריונים של חוק הפרטיות.

ניהול מסע פרסום בפייס

הקמת דף עסקי פייסבוק ו/או אינסטגרם. ניהול דף עסקי פייסבוק ו/או אינסטגרם. הקמת ערוץ יוטיוב. ניהול קמפיין ממומן. יצירת תוכן ממותג - תמונות ווידאו. כתיבת תוכן שיווקי מותאם. פילוח וטרגוט קהלים מדויק הכולל שיווק רימרקטינג.

אסטרטגיה בפייסבוק

פיתוח אסטרטגיה למדיה החברתית היא נדבך חשוב שנועד להבטיח שכל אחד מהקמפיינים שלכם מסייע לקידום והשגת מטרות השיווק שלכם. אסטרטגיית המדיה החברתית חייבת להתבסס על מהלכי שיווק ופרסום שונים ברחבי הרשת, כך שתאפשר כיסוי בצורה הטובה ביותר ותזהה את קהלי היעד הרלוונטיים עבור העסק. פייסבוק הפכה לאמצעי תקשורת עצמאי ונרחב אשר ע"ג תשתית האונליין מאפשר לנו שיח ישיר לא תיווך אל מול הקהלים שלנו ולכן היא נדרשת עבור כל אחד ואחת מאיתנו כנכס דיגיטלי.בעלי עסקים אנחנו חייבים להבים שזה המקום להיראות ולהראות. הלו.......זו הרשת החברתית הגדולה מכולן! וכן זהו הערוץ הפופולרי ביותר במדיה. לפייסבוק מספר המשתמשים הרב ביותר (מאגר לקוחות פוטנציאלי עצום!) והיא השחקנית הראשית שחשיפת מותג עסקי ויצירת מודעות.

חבילות קידום באינסטגרם

פייסבוק עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 850
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • בניית תוכנית עבודה חודשית ע"פ יעדים
  • הקמה ו/או שדרוג דף עסקי פייסבוק
  • קידום אורגני בפייסבוק 4 פוסטים - חודשי
  • קידום אורגני פייסבוק 4 סטורי - חודשי
  • כתיבת תוכן שיווקי - קידום אורגני וממומן
  • עיצוב גרפי - קידום אורגני וממומן
  • מסע פרסום ממומן - קמפיין אחד לחודש
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • בניית סט אירועי המרות למדידה
  • בנייה וטרגוט קהלים
  • אופטימיזציה שוטפת
  • סיכום דו"ח חודשי של ביצועים
FACE-START

פייסבוק עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1,050
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • בניית תוכנית עבודה חודשית ע"פ יעדים
  • הקמה ו/או שדרוג דף עסקי פייסבוק
  • קידום אורגני בפייסבוק 6 פוסטים - חודשי
  • קידום אורגני פייסבוק 6 סטורי - חודשי
  • כתיבת תוכן שיווקי - קידום אורגני וממומן
  • עיצוב גרפי - קידום אורגני וממומן
  • מסע פרסום ממומן - קמפיין אחד לחודש
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • בניית סט אירועי המרות למדידה
  • בנייה וטרגוט קהלים
  • אופטימיזציה שוטפת
  • סיכום דו"ח חודשי של ביצועים
FACE-Base

מידע נוסף

  1. תוספת תשלום בסך 650 ש"ח – חד פעמי, עבור חודש ראשון הכולל הקמות.
  2. עלות החבילה בחודש הראשון 1,500 ש"ח.
  3. עלות החבילה מחודש שני ואילך 850 ש"ח.
  4.  החבילה כוללת 8 מדיות מעוצבות לחודש  לפייסבוק.
  5. תקציב מינימלי מומלץ – מינימום 550 ש"ח לחודש.
  6. תשלום עבור שטחי הפרסום ישולם ע"י הלקוח לפייסבוק ע"י אמצעי תשלום של הלקוח, בהתאם לתנאי החיוב של המדיה.

מידע נוסף

  1. תוספת תשלום בסך 650 ש"ח – חד פעמי, עבור חודש ראשון הכולל הקמות.
  2. עלות החבילה בחודש הראשון 1,700 ש"ח.
  3. עלות החבילה מחודש שני ואילך 1,050 ש"ח.
  4.  החבילה כוללת 12 מדיות מעוצבות לחודש  לפייסבוק.
  5. תקציב מינימלי מומלץ – מינימום 550 ש"ח לחודש.
  6. תשלום עבור שטחי הפרסום ישולם ע"י הלקוח לפייסבוק ע"י אמצעי תשלום של הלקוח, בהתאם לתנאי החיוב של המדיה.

פייסבוק עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1,350
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • בניית תוכנית עבודה חודשית ע"פ יעדים
  • הקמה ו/או שדרוג דף עסקי פייסבוק
  • קידום אורגני בפייסבוק 8 פוסטים - חודשי
  • קידום אורגני פייסבוק 10 סטורי - חודשי
  • כתיבת תוכן שיווקי - קידום אורגני וממומן
  • עיצוב גרפי - קידום אורגני וממומן
  • מסע פרסום ממומן - 2 קמפיינים לחודש
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • בניית סט אירועי המרות למדידה
  • בנייה וטרגוט קהלים
  • אופטימיזציה שוטפת
  • סיכום דו"ח חודשי של ביצועים
FACE-GROW

פייסבוק עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1,550
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • בניית תוכנית עבודה חודשית ע"פ יעדים
  • הקמה ו/או שדרוג דף עסקי פייסבוק
  • קידום אורגני בפייסבוק 10 פוסטים - חודשי
  • קידום אורגני פייסבוק 12 סטורי - חודשי
  • כתיבת תוכן שיווקי - קידום אורגני וממומן
  • עיצוב גרפי - קידום אורגני וממומן
  • מסע פרסום ממומן - 2 קמפיינים בחודש
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • בניית סט אירועי המרות למדידה
  • בנייה וטרגוט קהלים
  • אופטימיזציה שוטפת
  • סיכום דו"ח חודשי של ביצועים
BIG-FACE

מידע נוסף

  1. תוספת תשלום בסך 550 ש"ח – חד פעמי, עבור חודש ראשון הכולל הקמות.
  2. עלות החבילה בחודש הראשון 1,900 ש"ח.
  3. עלות החבילה מחודש שני ואילך 1,350 ש"ח.
  4.  החבילה כוללת 18 מדיות מעוצבות לחודש  לפייסבוק.
  5. תקציב מינימלי מומלץ – מינימום 850 ש"ח לחודש.
  6. תשלום עבור שטחי הפרסום ישולם ע"י הלקוח לפייסבוק ע"י אמצעי תשלום של הלקוח, בהתאם לתנאי החיוב של המדיה.

מידע נוסף

  1. תוספת תשלום בסך 250 ש"ח – חד פעמי, עבור חודש ראשון הכולל הקמות.
  2. עלות החבילה בחודש הראשון 1,800 ש"ח.
  3. עלות החבילה מחודש שני ואילך 1,550 ש"ח.
  4.  החבילה כוללת 22 מדיות מעוצבות לחודש  לפייסבוק.
  5. תקציב מינימלי מומלץ – מינימום 850 ש"ח לחודש.
  6. תשלום עבור שטחי הפרסום ישולם ע"י הלקוח לפייסבוק ע"י אמצעי תשלום של הלקוח, בהתאם לתנאי החיוב של המדיה.

פייסבוק עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1,750
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • בניית תוכנית עבודה חודשית ע"פ יעדים
  • הקמה ו/או שדרוג דף עסקי פייסבוק
  • קידום אורגני בפייסבוק 8 פוסטים - חודשי
  • קידום אורגני פייסבוק 20 סטורי - חודשי
  • כתיבת תוכן שיווקי - קידום אורגני וממומן
  • עיצוב גרפי - קידום אורגני וממומן
  • מסע פרסום ממומן - 2 קמפיינים לחודש
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • בניית סט אירועי המרות למדידה
  • בנייה וטרגוט קהלים
  • אופטימיזציה שוטפת
  • סיכום דו"ח חודשי של ביצועים
FACE-ALLIN

פייסבוק עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1,500
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • בניית תוכנית עבודה חודשית ע"פ יעדים
  • הקמה ו/או שדרוג דף עסקי פייסבוק
  • קידום אורגני בפייסבוק 8 פוסטים - חודשי
  • קידום אורגני פייסבוק 20 סטורי - חודשי
  • קידום אורגני פייסבוק -REELS אחד בחודש
  • כתיבת תוכן שיווקי - קידום אורגני וממומן
  • עיצוב גרפי - קידום אורגני וממומן
  • מסע פרסום ממומן - 2 קמפיינים לחודש
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • בניית סט אירועי המרות למדידה
  • בנייה וטרגוט קהלים
  • אופטימיזציה שוטפת
  • סיכום דו"ח חודשי של ביצועים
6+FACEALLIN

מידע נוסף

  1. תוספת תשלום בסך 250 ש"ח – חד פעמי, עבור חודש ראשון הכולל הקמות.
  2. עלות החבילה בחודש הראשון 2,000 ש"ח.
  3. עלות החבילה מחודש שני ואילך 1,750 ש"ח.
  4.  החבילה כוללת 28 מדיות מעוצבות לחודש  לפייסבוק.
  5. תקציב מינימלי מומלץ – מינימום 1,000 ש"ח לחודש.
  6. תשלום עבור שטחי הפרסום ישולם ע"י הלקוח לפייסבוק ע"י אמצעי תשלום של הלקוח, בהתאם לתנאי החיוב של המדיה.

מידע נוסף

  1. חבילה זו מותנית בהתחייבות של 6 חודשים, בחבילה זו ייהנה הלקוח מתשלום חודשי קבוע ללא תוספת עלויות הקמה.
  2. עלות החבילה בכפוף לתנאי ההתחייבות 1,500 ש"ח לחודש *6 חודשים.
  3.  החבילה כוללת 29 מדיות מעוצבות לחודש  לפייסבוק.
  4. תקציב קידום ממומן הינו אחד בעבור בפייסבוק ואינסטגרם.
  5. תקציב מינימלי מומלץ – מינימום 1,000 ש"ח לחודש.
  6. תשלום עבור שטחי הפרסום ישולם ע"י הלקוח לפייסבוק ע"י אמצעי תשלום של הלקוח, בהתאם לתנאי החיוב של המדיה.
פתרונות משלימים
תג מנג'ר הטמעת קוד מעקב באתר, בניית אתרים בוורדפרס, אנליטיקס ניתוח נתונים, יוטיוב- מדיה בוידאו

צרו קשר

Keep
In Touch

follow me

גלילה למעלה
Open chat
איך אפשר לעזור?