fbpx

פרסום ממומן במדיה החברתית

בואו נבין למה הרשת החברתית חשובה

קידום ממומן במדיה החברתית זהו אחד הכלים העסקיים החזקים שיש לעולם השיווק הדיגיטלי להציע לבעלי העסקים. פרסום ממומן ברשתות החברתית כגון: פייסבוק/ אינסטגרם הוא לחלוטין כלי חובה היום לכל עסק.

מה זה מאפשר לנו

רמת החשיפה של הרשתות החברתיות עבור היוזר הבודד הינה עצומה! קרי היא חולשת על כל פלחי השוק ללא יוצא דופן ובכל העולם כולו, כן גם כאן בארצנו. מה זה אומר? שלרשות הרשתות החברתיות עומד מאגר דאטה אדיר כמעט בלתי נגמר של קהלים שונים.

למה זה רלוונטי לנו כבעלי עסקים

ענקיות התקשורת עושות את הכסף שלהן מהמפרסמים ולא מהגולשים! ולכן הם מקנות לנו כחלק מחבילת סל הכלים שיש למפרסם/ העסק את כלי המפתח שלהן – "ניתוח/טרגוט קהלים" והן עושות זאת באופן מדויק.

למה? מטרתם היא השארת היוזר אצלן ולכן עליהם לספק ליוזר תוכן מותאם אשר יגרום לו לשהות כמה שיותר זמן אצלם במדיה. כל זאת כאמור נעשה בעלויות סבירות שאף מקנות חיסכון בהוצאות השיווק של העסק.

מסקנות

משימת הרשתות החבריות

אז מה בעצם המשימה העיקרית של הרשתות החברתיות? משימתן היא התאמת תוכן פר יוזר, את זאת מובילה פייסבוק אשר שמה לה כערך עליון לספק לכל משתמש חשיפה לתוכן שונה, אשר מתאים בצורה מדויקת ביותר לקשרים החברתיים ולתחומי העניין שלו זאת כאמור על מנת להשאיר אותו במרשת שלה זמן רב ככל שניתן.

תוצאות בפועל

התוצאה הישירה והמשמעות הנגזרת היא התאמת כלי הטכנולוגיה הקיימים וכן יצירת כלים חדשים. חברות אלו מפתחות ללא הפסקה כלי שיווק דוגמת פייסבוק אשר יוצרת כלי אנליטיקה ע"י שימוש באלגוריתמים אשר מזהים את העדפת היוזר ובהתאם לזה מספקים לו תוכן זהה. אלו נותנים לנו המפרסמים בעלי העסקים את יכולת הטרגוט והזיהוי המתמקדים להפליא בשוק הדיגיטל. כך אנו יכולים ליצוק תוכן אשר מותאם ליוזר ולצרכיו ולייצר תנועה חדשה אל הנכסים הדיגיטליים שלנו.

בעידן דור 2.0 ה- רשת החברתית Social Media שולטת ונמצאת בכל פינה.

לרשת החברתית תכונות רבות אשר מאפיינות אותה לרבות: "מעקב", לייק, שיתוף, תגובה, תיוג העלאת תוכן מסוג תמונות ווידאו ועוד.

זו עובדה- הרשת החברתית הפכה לחלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו הן כלקוחות עסקים והן כצרכנים פרטים.

פייסבוק

פייסבוק מובילה בתחום העסקי את זה היא עושה דרך קידום ממומן של הדפים העסקים המאפשרים מודעות למותג העסקי וכן עד ליצירת קמפיינים הכוליים פילוח קהלים מדויק. בפייסבוק רשומים כ-2.3 מיליארד משתמשים בכל העולם, שהם כ- 22% מאוכלוסיית העולם כולו. כ- 5 מיליארד (יותר מ-65%) איש משתמשים בפייסבוק בכל יום זה מאגר לקוחות פוטנציאלי עצום.

אינסטגרם

אינסטגרם הינה המדיה המתפתחת של העשור האחרון ובפרט בשנתיים האחרונות. אינסטגרם מביאה את חדשנות הווידאו והשימוש במדיה לרמה אחרת. דרך הקידום הממומן של העסק היא מעניקה חשיפה אדירה למותג שלנו, גם היא כמו פייסבוק ( אחרי הכל היא חברת בת) יודעת לבצע טרגוט קהלים והתאמת תוכן ליוזר כך שהוא ירצה להישאר ברשת שלה ככל שניתן.

יוטיוב

יוטיוב אחד הכלים החזקים של עולם המדיה החברתית מבית היוצר של גוגל, לקחת את השיווק בווידאו לרמה אחרת. יצירת ערוץ עסקי לעסק כבמה לשיח ישיר עם הלקוחות. כ 81% מהעסקים משתמשים בווידאו ככלי שיווקי, כ 72% מהעסקים הצהירו שסרטון שיווקי שיפר את אחוז ההמרה שלהם, כ 70% מהגולשים הצהירו ששיתפו את הסרט ו 52% מהגולשים טענו שצפייה בסרט הגבירה את ביטחונם לרכוש אונליין.

עסקים במדיה החברתית

היתרונות של פייסבוק

פייסבוק מתמחה ביצירת קהלים, יש לה כמה מיליונים טובים של משתמשים פעילים, דרך ניתוח המשתמשים יכול העסק לבנות קהלים שונים ולהתאים להם באופן מדויק ואישי תוכן. ניהול המדיה החברתית עבור העסק משחק תפקיד מהותי ולכן שימוש יעיל בערוצים החברתיים לטובת הגדלת החשיפות ומקסום יחסי ההמרה עובר דרך ניהול תהליך האינטראקציות במדיה והתאמת התכנים לגולשים.

פייסבוק

השיווק בפייסבוק חובה לכל עסק הלו היא הרשת החברתית הגדולה מכולן וכן ערוץ השיווק הפופולרי ביותר במדיה. לפייסבוק מספר המשתמשים הרב ביותר (מאגר לקוחות פוטנציאלי עצום!) והיא מציעה מגוון כלי שיווק חכמים ומתקדמים ביותר במידה החברתית בנהיים: דף עסקי, קבוצות, קהילות, תמונות וסרטונים, קישורים חיצונים לאתרים/דפי נחיתה, אירועים, ניתוח ביצועים והחשוב מכל טרגוט ויצירת קהלים מדויק.

בחירת נכסים דיגיטלים

על מנת שעסק יוכל לבחור את הרשת החברתית האופטימלית עבורו וכן זאת תאפשר להגיע לתוצאות מקסימליות בעבור העסק קודם עליו להכיר את אופי הרשתות לעומק ולהבין את סוגי הקהלים הפועלים בה. המידה החברתית הפכה לאמצעי תקשורת עצמאי ונרחב אשר ע"ג תשתית האונליין מאפשר לנו שיח ישיר לא תיווך אל מול הקהלים שלנו.

ניהול קמפיין במדיה

הקמת דף עסקי פייסבוק / אינסטגרם. ניהול דף עסקי פייסבוק / אינסטגרם. הקמת ערוץ יוטיוב. ניהול קמפיין ממומן. יצירת תוכן ממותג - תמונות ווידאו. כתיבת תוכן שיווקי מותאם. פילוח וטרגוט קהלים מדויק הכולל שיווק רימרקטינג.

YouTube

ליוטיוב יש מעל ל- 1.5 מיליארד משתמשים והיא הפלטפורמה הפופולרית השנייה בגודלה. מעל 6 ביליון שעות וידיאו נצפות בכל חודש ביוטיוב בחישוב גס זה כמעט שעת צפייה לכל אדם ואדם על פני כדור הארץ.

אינסטגרם

ב- 2020 מעל 1 ביליון משתמשים פעילים באינסטגרם נכנסים מדי חודש ומעל 500 מיליון משתמשים פעילים גולשים באינסטגרם מדי חודש. מעל 25 מיליון עסקים כבר נמצאים באינסטגרם מותגים מפרסמים בממוצע 27 פוסטים בחודש 70% מהגולשים מחפשים מותגים באינסטגרם מעל 80% מהגולשים עוקבים אחר לפחות מותג אחד.

חבילות משולבות

להנות מכל העולמות של הרשת החברתית - החבילות הללו מעניקות מענה מלא בהתאמה למדיה תוכן שיווקי, עיצוב גרפי שונה ומותאם לכל אחד משני הערוצים - פייסבוק ואינסטגרם לעסקים.

פייסבוק ואינסטגרם עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1550
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • דף עסקי בנייה / שדרוג
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • עיצוב גרפי מותאם למדיה
  • 2 פוסטים אורגנים בשבוע
  • 2סטורי מעוצבים אורגנים בשבוע
  • הקמה וניהול- קמפיין ממומן
  • פילוח ובניית קהלים
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • סטטוס שבועי במייל
בסיס

פייסבוק ואינסטגרם עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1750
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • דף עסקי בנייה / שדרוג
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • עיצוב גרפי מותאם למדיה
  • 3 פוסטים אורגנים בשבוע
  • 3 סטורי מעוצבים אורגנים בשבוע
  • עריכת וידאו קצר- 1 לשבוע
  • קידום בקבוצות רלוונטיות
  • סטוק תמונות
  • הקמה וניהול- קמפיין ממומן
  • פילוח/ בניית קהלים מותאמים לקמפיינים
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • סטטוס שבועי במייל
מומלץ

פייסבוק ואינסטגרם עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1950
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • דף עסקי בנייה / שדרוג
  • כתיבת תוכן שיווקי
  • עיצוב גרפי מותאם למדיה
  • 3 פוסטים אורגנים בשבוע
  • 3 סטורי מעוצבים אורגנים בשבוע
  • עריכת וידאו קצר- 1 לשבוע
  • קידום בקבוצות רלוונטיות
  • פינה שבועית- כתיבת תוכן שיווקי
  • סטוק תמונות
  • מענה ללקוחות בעמוד
  • הקמה וניהול- קמפיין ממומן
  • פילוח/ בניית קהלים מותאמים לקמפיינים
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • סטטוס שבועי במייל
פרמיום

החבילות הפשוטות- ניהול של פייסבוק ואינסטגרם.

פייסבוק ואינסטגרם עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1250
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • דף עסקי בנייה / שדרוג
  • 2 פוסטים אורגנים
  • הקמה וניהול- קמפיין ממומן
  • פילוח ובניית קהלים
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • סטטוס שבועי במייל
בסיס

פייסבוק ואינסטגרם עסקי

אורגני וממומן
ש"ח 1500
  • פגישת ייעוץ ואסטרטגיה לפעולה
  • דף עסקי בנייה / שדרוג
  • 2 פוסטים אורגנים- עיצוב ותוכן שיווקי
  • 2 סטורי מעוצבים אורגנים בשבוע
  • עיצוב גרפי
  • הקמה וניהול- קמפיין ממומן
  • פילוח ובניית קהלים
  • הטמעת פיקסל פייסבוק
  • סטטוס שבועי במייל
מומלץ

פייסבוק אינסטגרם

VS

איך לדעת מה יותר כדאי לעסק שלי? מזמינה אתכם לקרוא מאמר שכתבתי בנושא.

אודות שתי המדיות העוצמתיות הללו, סיקור המדיה, היתרונות הבולטים, כלי הפרסום והאתגרים.

במאמר זה נסקור את הקווים העדינים שמפרידים בין עוד שיתוף לתוכן שקולע בול בפוני. מה זה אומר קידום אורגני? איך

החשיבות של המדיה החברתית

שיווק דיגיטלי במדיה החברתית פועל ע"י קידום עסקים, מוצרים ושירותים דרך חשיפת העסקים לקהלי יעד ויצירת הנעה לפעולה. המשתמשים הרבים מחפשים ברשתות תכנים, מיידעים, שירותים ומוצרים שונים, כלי הפרסום העומדים לרשות העסק מסייעים בניית קהלים וטרגוטם וכן ניתוח ההתנהגות הצרכנית של המשתמש המאפשר יצרית פניה ממוקדת ואישית. העונה על צורך המשתמש.

אסטרטגיה ברשת החברתית

פיתוח אסטרטגיה למדיה החברתית היא נדבך חשוב שנועד להבטיח שכל אחד מהקמפיינים שלכם מסייע לקידום והשגת מטרות השיווק שלכם. אסטרטגיית המדיה החברתית חייבת להתבסס על מהלכי שיווק ופרסום שונים ברחבי הרשת, כך שתאפשר כיסוי בצורה הטובה ביותר ותזהה את קהלי היעד הרלוונטיים עבור העסק.

העולם שלנו היום 2021

למדיה החברתית מקום משמעותי בחיינו והיא מהווה כיום כפלטפורמה שיווקית יעילה מאוד בעיקר בטרגוט קהלים לעסקים אשר נותנים יתרונות  רבים ומגוונים לעסקים.

פתרונות משלימים

קידום אתרים בגוגל, בניית אתרים בוורדפרס, אנליטיקס ניתוח נתונים, יוטיוב- מדיה בווידאו, פייסבוק/ אינסטגרם.

כתבות מעניינות אודות המדיה החברתית
גלילה למעלה
Open chat
AYA Digital Marketing
איך אפשר לעזור?