fbpx

פרסום ממומן באינסטגרם

מה זה אומר

כגולשת באינסטגרם אני בוחרת לי את האנשים ו/או המותגים אחריהם אני רוצה לעקוב ולראות את הפרסומים/ הפוסטים שהם מעלים. חשוב לדעת כי זה שאני עוקבת אחרי אדם או מותג מסוים לא הופך אותו לעוקב שלי. אם ניקח את פייסבוק לדוגמא: “חבר פייס שלי” רואה את הפרסום שלי כפי שאני רואה את שלו מתוקף החברות ביננו, באינסטגרם זה עובד אחרת. כדי שגולש/ יוזר ברשת האינסטגרם יראה את הפרסומים שלי הוא צריך לעקוב אחרי כפי שאני עוקבת אחריו. השיטה שבה אינסטגרם מתנהלת מייצרת פופולרית רבה בקרב מפורסמים ומפרסמים בארץ ובעולם.

אז למה בעצם

כי היא בעצם מאפשרת לגולשים אשר מעריצים או אוהבים מותג או דמות לעקוב אחריו ולראות את הפרסומים אודות הסלבים או המותג העסקי ללא התחייבות של להיות “חברים” כמו שמתבצע בפייסבוק זה מייצר קרבה טובה אך לא מחייבת. שיטת העוקבים היא גם כלי שיווקי גדול. לעסקים המבקשים להציע תכנים ללקוחות שלהם.

ערוצי שיתוף עיקריים

שיתוף תמונות ווידאו לפיד של העוקבים (האשתג #).

שיתוף בסטורי: פרסום תמונה או וידאו אשר ניתן לראות רק במשך 24 שעות.

כדאי להכיר

FEED  בו יכול המשתמש לראות את התמונות והסרטונים של כל האנשים שאחריהם בחר לעקוב.

EXPLORE המשתמשים באינסטגרם בוחרים את התמונות הפופולריות ביותר של משתמשי האפליקציה ואלו מוצגות בדף אחד.

 SHARE דף זה מאפשר למשתמשים לשתף את התמונות שלהם. ניתן לצלם תמונות חדשות באמצעות היישום או להשתמש בתמונה מספריית התמונות בטלפון החכם. לאחר בחירת הפילטר הרצוי לתמונה, ניתן ללחוץ על ה-V הירוק ומשם לעבור לאפשרויות השיתוף.

 NEWS דף המרכז את כל העדכונים של רשת האינסטגרם: מי אהב את התמונות של המשתמש, מי הגיב לו ומי התחיל לעקוב אחריו.

 USER דף הגדרות המשתמש, בו ניתן להזמין חברים, לצפות בתמונות שהמשתמש אהב ולערוך את הפרופיל.

באדיבות ויקפדיה- מצ”ב קישור.

בואו נכיר את אינסטגרם

אחת מהרשתות החברתיות החמות ביותר בעולם, ובעיקר בישראל כיום היא אינסטגרם. עסקים רבים כבר מבינים את החשיבות הרבה שיש לנוכחות שלהם בפלטפורמה ושנים האחרונות אנו רואים גם עליה גדולה בכלי השימוש הדיגיטליים שבונה הפלטפורמה החברתית לעסקים ככלי שיווק מתקדמים ביותר.

מה זה מאפשר לנו

בוא נדבר רגע על דוגמא לכלי שיווקי אדיר של אינסטגרם…

יש מישהו שלא שמע על “סטורי באינסטגרם”?!

כנראה שלא, זהו אחד מכלי השיווק החזקים ביותר המאפשרים העלאה של סרטון, מדיה מונפשת או תמונה בפיד שלנו ומאפשרים דרכו לייצר סיפור, “הסטורי” מייצר מודעות חזקה למותג, גידול עוקבים, הימצאות בחלקו העליון של הפיד ונוכחות בולטת.

הגולשים צורכים את התכנים בסטורי באופן קבוע על בסיס יומי ואנו עדים לעליה מתמדת בנושא זה בעקומה חדה  אשר עולה ועולה, החל משנת 2018 וכן רק הולכת ומתגברת, בפרט בשנת 2020 “קורונה-טיים”. נוכח כל אלו עולה היכולות השיווקית שלנו בעולם העסקים לבצע שימוש בכלי זה דרך קידום ממומן באינסטגרם. האפשרות של קידום ממומן באינסטגרם דרך הסטורי היא כלי עוצמתי ביותר!

קידום של קמפיין ממומן באינסטגרם מקנה לנו היכולת לבצע טרגוט קהלים מדויק אם התאמה של התוכן לגולשים וכן פותח לנו דלת לקהלים חדשים אשר מאפשרים לנו גידול פוטנציאלי אדיר.

תוכן וגולשים

הגולשים צורכים את התכנים בסטורי באופן קבוע על בסיס יומי ואנו עדים לעליה מתמדת בנושא זה בעקומה חדה  אשר עולה ועולה, החל משנת 2018 וכן רק הולכת ומתגברת, בפרט בשנת 2020 “קורונה-טיים”. נוכח כל אלו עולה היכולות השיווקית שלנו בעולם העסקים לבצע שימוש בכלי זה דרך קידום ממומן באינסטגרם. האפשרות של קידום ממומן באינסטגרם דרך הסטורי היא כלי עוצמתי ביותר!

קידום של קמפיין ממומן באינסטגרם מקנה לנו היכולת לבצע טרגוט קהלים מדויק אם התאמה של התוכן לגולשים וכן פותח לנו דלת לקהלים חדשים אשר מאפשרים לנו גידול פוטנציאלי אדיר.

למה זה רלוונטי לנו כבעלי עסקים

נכון להיום יש לפייסבוק וכל קבוצתה בנהיים כמובן אינסטגרם את כמות הדאטה המטורפת ביותר שידעה האנושות על היוזרים שלה, עד רמת פילוח מדויק על כל מה שרק תאמינו או לא….

צבירת מידע זו אומנם קצת מלחיצה (מודה גם אותי), אך בעולם העסקי יכולת זו מאפשרת לנו ניתוח מידע מתקדם עד לרמת רזולוציה הקטנה ביותר עם דיוק מרבי בהגעה לקהל היעד בתוכן מותאם אשר מאפשר גידול בהמרה. זהו קרש צמיחה ענקי, אז מה לא ננצל זאת? ודאי שכן!

כמפרסמים וכבעלי עסקים שימוש נכון במידע זה הוא מה שיהווה את ההבדל בין קמפיין מנצח לקמפיין כושל.

קהל האינסטגרם הוא הטרוגני לחלוטין והיום כולם נמצאים שם, הממוצע הוא מגיל 13 ועד גיל 60, בוא ננפץ את האשליה- אינסטגרם כבר ממזמן לא שייכת רק לצעירים.

בואו נבין מה יש לרשת הזו להציע

אינסטגרם היא רשת חברתית המבוססת על מדיית הוויז’ואל, החל מתמונות, וידאו, מדיה מונפשת הכוללת גרפיקה ועיצוב. המדיה החברתית הביאה משהו חדשני אל עולם הרשתות החברתיות.

בטח שמעתם על המנוח “עוקבים“?  זוהי דרך ההתנהלות המקובלת של רשת האינסטגרם.

קידום ממומן באינסטגרם לעסקים

כלי הפרסום בדף

מודעות תמונה ספר את סיפורך באמצעות תמונה יפה עם קריאייטיב שלך. מודעות סרטונים קבלו את אותה איכות חזותית סוחפת כמו במודעות תמונה עם תוספת העוצמה של מראה, קול ותנועה. מודעות קרוסלה הוסף עוד שכבת עומק לקמפיינים שלך, כשאנשים יוכלו להחליק כדי להציג תמונות או סרטונים נוספים במודעה אחת. מודעות אוסף אתה יכול להשתמש באוסף כדי להעניק השראה חזותית ולעזור לקהל לגלות מוצרים, לעיין בהם ולקנות אותם. ספר סיפור משולב עם התמקדות במוצר או בסגנון חיים, באמצעות סרטון, תמונות או שניהם

עלות פרסום

כמה עולה קידום באינסטגרם? קידום באינסטגרם יכול לנוע ממחירים של כמה אלפי בחודש, ועד לתקציבים של כמה עשרות אלפי שח בחודש. התקציב אשר תחברו לשים מושפע ממטרות השיווק שלכם. מה מטרת הקמפיין שלכם? האם אתם רוצים לייצר מכירות באתר? או לבצע מכירה בפאנל החדש של אינסטגרם? האם המטרה שלכם היא מודעות ותפוצה או יצירה של לידיים? מיהו קהל היעד שלכם? מה הגודל שלו? האם תרצו לפתח קהלים חדשים? האם אתם פונים לקהלים בארץ או באופן גלובלי? כמובן שככל שגודלו של קהל היעד יעלה, כך תצטרכו להשקיע סכום נרחב ביותר בפרסום

פתיחת חשבון

פתיחת חשבון אינסטגרם היא הליך פשוט הנעשה ע"י הורדת האפליקציה לנייד ומשם ביצוע ע"פ ההנחיות. אני ממליצה לחבר את האינסטגרם דרך חשבון פייסבוק, כך ניתן לחבר את החשבונות העסקיים יחד ולנהל את קמפיינים תחת קורת גג אחת. כמובן שעומדת לרשותכם האפשרות לבחור בין חשבון גלובלי (פתוח לכולם), לחשבון פרטי (חשבון שרק מי שבעליו אישר יוכל לראות את התוכן) וחשבון עסקי

היתרונות של פרסום באינסטגרם

כוחו של הסטורי

אחד מהמגמות הבולטות ביותר הוא השימוש בווידאו בסטורי, מותגים אשר יודעים לבצע ניצול ושימוש חכם בכלי זה יוצרים את הסטורי שלהם בווידאו ממומן במודעות הסטורי והם מדווחים על תוצאות מדהימות בגידול ההכנסות בעסק. כ- 400 מיליון גולשים מבצעים שימוש בסטורי מדי יום מטורף

כוחו של וידאו

זוכרים את הפתגם: "תמונה אחת שווה אלף מילים"? אינסטגרם לוקחת את זה לקצה, היתרון הגדול שיש לתמונות חזקות ויצירתיות הופכת את הסיפור והמסר שתרצו להעביר ליצירת אומנות. כדאי להכיר גם את הפתגם החדש: "ווידאו אחד שווה אטלף תמונות". זה כלי שיווק שתופס תאוצה ולא עוצר. כדי לסבר את האוזן: מעל 6 ביליון שעות וידיאו נצפות בכל חודש ביוטיוב (אשר שייכת לבית היוצר של גוגל ), בחישוב גס זה כמעט שעת צפייה לכל אדם ואדם על פני כדור הארץ, וזה רק במדיה אחת

היכולות על קצה המזלג

הרשת הבלתי מעוררת יוצרת גל של תנועה בעולם האפליקציות העיצוביות, אשר כולן נועדו לעזור לנו לשדרג את היצירה שלנו הבולטות בנהיים הן: Unfold לעיצוב סטורי ,Grid it עיצוב גריד לעמוד, VSCO לעיצוב תמונות ,PicsArt לעריכת תמונות Boomerang by Instagram עיצוב מדיה מונפשת בתמונה וזהו רק קצה המזלג קצרה היריעה מכדי לפרט על כל האפליקציות

מחירון קידום/ פרסום באינסטגרם

כל חבילה מכילה עיצוב מדיה של תמונות ובאנר מעוצב , מדיה מונפשת יצירתית הכוללת יצירת קריאייטיב מותאם לעסק

ניהול ותחזוקה שוטפת

באינסטגרם
ש"ח 799
  • אופטימיזציה שוטפת
  • פילוח וטרגוט קהלים
  • תחזוקת קמפיינים קיימים
  • בנאר מעוצב למדיה
  • יצירת תוכן שיווקי מונפש
  • שיווק רימרקטינג
  • סטטוס שבועי במייל
חודשי

דף עסקי וניהול קמפיין ממומן

באינסטגרם
ש"ח 999
  • פגישת ייעוץ ובניי אסטרטגיה לפעולה
  • בניית דף מעוצב פייסבוק
  • קמפיין מודעות למותג – קמפיין תנועה
  • קמפיין תפוצה – ליצירת מעורבות
  • קמפיין לידיים-לטובת הגדלת קהלים
  • יצירת תוכן שיווקי מונפש
  • פילוח ובנייה של קהלים מותאמים לקמפיינים
  • עדכון שבועי במייל
  • הטמעת פיקסל מעקב באתר

פתרונות משלימים

קידום אתרים בגוגל, בניית אתרים בוורדפרס, אנליטיקס ניתוח נתונים, יוטיוב- מדיה בוידאו,פייסבוק/ אינסטגרם

סטורי שיווקי לעסק

הפוך את הסיפור העסקי שלך לחוויה בלתי נשכחת עבור העוקבים.

דף אינסטגרם עסקי

ניהול  הדף העסקי באינסטגרם, ניהול קמפיין ממומן העובר דרך טרגוטר קהלים, יצירת סטורי שיווקי, הכנת סרטוני וידאו תמונות מעוצבות ועוד.

פיד עסקי מעוצב

עצב את הפיד שלך בקרייאטיב המאפיין את העסק שלך ומשאיר טביעת אצבע.

נתוני שימוש בעולם הווידאו

נכון ל 2019-2020, 80% מהשימוש באינטרנט הגלובלי היה תוכן וידאו.

תוכל להגדיל את ההמרות לעסק ב 80% על ידי הכללת הסרטון בדף העסקי שלכם.

משתמשים מבלים כ 88% יותר זמן בדפים עם תוכן של וידאו.

4.6 מיליארד מודעות וידאו נצפות באונליין מדי שנה.

נתוני שימוש בקרב גולשים

בשנת 2020 – נרשמו מעל 1 ביליון משתמשים פעילים באינסטגרם אשר נכנסים מדי יום לרשת ומעל 500 מיליון משתמשים פעילים גולשים באינסטגרם מדי חודש. מעל 25 מיליון עסקים כבר נמצאים באינסטגרם מותגים מפרסמים בממוצע 27 פוסטים בחודש 70% מהגולשים מחפשים מותגים באינסטגרם מעל 80% מהגולשים עוקבים אחר לפחות מותג 

Scroll to Top
Open chat
AYA Digital Marketing
איך אפשר לעזור?