fbpx

המגמות החמות בענף השיווק 2022

אז תכף מסכמים רבעון ראשון של שנת 2022 וזו הזדמנות מעולהההה…. לבדוק מה צפוי לנו השנה בענף השיווק והפרסום?

 

הנה סקירה של שבע המגמות שעושות גלים...

 

ערכים לצד רווחים –

נושאים כגון: קימות, גיוון, שיוון זכויות ואיכות הסביבה פה! והם לא הולכים לשום מקום, הם פה כדי להישאר.

עסקים רבים כבר מבינים זאת ולוקחים זאת צעד אחד קדימה, המטרה לייצר ערך בתחומים אלו, דרך בידול המותג,

והתאמת המסרים לקהל היעד השונים בנושאים אלו.

בעיניי זו מטרה נעלה – זה הזמן שלכם לקחת את העסק למקום שמביא ערך אמיתי ויוצר קהל איכותי ונאמן.

כדאי לדעת –

כי 57% מהצרכנים הביעו נאמנות גבוהה יותר למותגים המחויבים לפעול נגד אי שוויון.

בסקר גלובלי שערכה חברת Deloitte לשנה הקרובה.

 

שמירה על פרטיות הגולשים –

כן, לא רק פייסבוק חוטפת חזק!

ולא רק אפל מובילה את נושא השמירה על הפרטיות.

זהו נושא לוהט! אשר מקבל כותרות לא פעם ולכן הוא  נשאר גם במגמות שיתנו את הטון ב -2022.

אנו בעלי העסקים, קטנים כגדולים חייבים לדאוג ולטפח את מערכת היחסים ובניית האמון עם הלקוחות והגולשים שלנו,

בכל מה שקשור לשמירה על פרטיותם ועל הרגלי הצריכה שלהם.

רק ככה הלקוחות/ הגולשים ירגישו יותר נוח לשתף איתנו מידע שהוא בעל ערך רב גם עבורנו וגם עבורם.

 

עסק היברידי –

אין מי שלא משתמש באינטרנט נכון? שאלה רטורית כמובן…

אז, חייב להיות לנו ברור כבעלי עסקים שגם אם יש לנו עסק פיזי אנחנו חייבים להיות באונליין.

עלינו לדאוג להיות עסק היברידי אשר מאפשר לגולשים להגיע אליו במס' דרכים שונות.

משמע, עלינו בעלי העסקים לדאוג כי יצירת קשר עם הגולשים תהיה אפשרית עבורם בפלטפורמה הרלוונטיות  והנוחה להם.

רשתות חברתיות, גוגל ואתר הם חלק בלתי נפרד מכך, והם מאפשרות מגוון אופציות בעבור הגולש ליצירת קשר עימנו ע"י אמצעים דיגיטליים.

 

שירות כבסיס להכנסה –

תחת המונח "שרות" יש עשרות תתי סעיפים, אך יש אחד שצריך להוביל אותנו השנה והוא: חיסכון בזמן.

שרות טוב אשר נותן מענה איכותי ומקצועי גם בונה את טיבה של מערכת היחסים עם הלקוח וגם מאפשר לנו לחסוך זמן יקר של פניות חוזרות.

לצד זאת, אתגר חדש ומשמעותי  אשר מקורו בניהול האינטראקציות מול הגולשים.

לא באופן מגיב, אלא באופן יוזם, כבעלי עסקים אנחנו צריכים ללמוד ליצור אינטראקציה עם הגולשים שלנו

ולספק מכלול שירותים שיאפשר להם חוויית לקוח טובה יותר.

אם זה לא יהיה אתם, זה יהיה המתחרים.

 

יד ביד בדרכנו אל הקידמה והשינוי –

לא הגיע הזמן כבר שנקבל את הקידמה? אין לנו עוד הרבה זמן להפנים…. 

זה ממש חייב לחלחל אלינו ולייצר הבנה עמוקה, מי שלא עושה שינוי, נשאר במקום – הולך אחורה ברברס מהיר בלי שהוא שם לב בכלל.

זה לא משנה אם אנחנו אוהבים או לא!

זה לא משנה אם זה משהו שאנחנו משתמשים בו או לא!

אנחנו לא אלו שקובעים את כללי המשחק!

יש שוק, יש גולשים והם אלו שקובעים, האמינו לי גם אני לא מתה על שינוים, אבל זה חלק מכללי המשחק ומי שלא ילמד מהר להתעשת על עצמו, 

ללמוד את הפלטפורמות החדשות ולהסתגל לקצב השינויים המהיר ימצא את עצמו עד מהרה מחוץ למשחק.

 

מעורבות הגולשים –

עד היום יצרנו שיח ומעורבות עם הגולשים ע"י תגובות, רגשות ועוד…

כיום חברות רבות עלו מדרגה ויצרו את "סטייל המעורבות החדשה".

מה יותר טוב מלקוח שמעלה עבורכם תוכן? שמפרסם בווידאו את השימוש במוצר/ שירות שלכם ונותן פידבק אמיתי ואותנטי ליתר הגולשים?!

תכנים אשר יוצרים הלקוחות שלנו, גם עולים לנו פחות וגם מבאים ערך אמיתי ואמין אל מול הלקוחות העתידיים

ולצד זאת נתנו במה אמיתית ללקוח שלנו שזוכה להוקרה מצד העסק על הנאמנות שלנו כלפינו.

        רווח כפול! זה רווח בול!!!

 

תוכן, בדגש עז על וידיאו ו-לייב –

במסגרת סעיף 5 אני מקווה שגם אלו שחובבים פחות את המצלמה או את כפתור ההקלטה, שכעת יש הבנה כי זה בגדר חובה.

עסק שלא ייצר תוכן  ויזואלי מנופש, (כתיבה זה מעולה, אבל לא מספיק) ימצא את עצמו נדחק מטה.

העולם שייך לצעירים, או לפחות כך אומרים ולכן אנחנו מעלים קצב.

הדור הצעיר חובב  את העולם המהיר לצד פשטות ובהירות וללא אלפי שורות קטנות.

זה הזדמנות מדהימה להביא ערך ותוכן מענין בצורה יצירתית מחוץ לקופסא שמייצרת בידול לעסק וקהל לקוחות נאמן שעוקב אחריו.

ביזור של התכנים של העסק במספר ערוצי מדיה, כמו: מאמרים מקצועיים/ תוכן שיווקי, תמונות, סרטונים, הרצאות פודקסטים ולייב 

הם חלק מהכלי השיווק שעלינו לבצע בהם שימוש כדרך קבע בעסק שלנו על מנת למשוך תנועה מכלל אפיקי ההכנסה האפשריים לנו במקביל

 וכמובן בהתאם להעדפות הגולשים שלנו.

 

עכשיו תורכם!

שתפו אותי, מה לדעתכם תהיה ההפתעה או האכזבה של 2022 בענף השיווק.

מחכה לשמוע מכם….

Facebook
גלילה למעלה
Open chat
איך אפשר לעזור?