fbpx

2 האתגרים הגדולים של עסקים קטנים וגם פתרונות…

הקושי לשים את עצמנו במרכזֱ!

 

אז הקמתם עסק חדש, כעת עליכם לקדם אותו…

והנה אותה הבעיה שבה וחוזרת בעשרות ואריאציות שונות…

הפחד לשים את עצמו במרכז!

הפחד להגיד בקול  – "זה העסק שלי, בואו לקנות ממני".

אז הפכנו לעצמאים, העסק חי ונושם ולמרות זאת אתגר אחד צץ וקופץ שובו ושוב.

הקושי לעמוד בקדמת הבמה ולשים את עצמנו בפרונט.

 

אז מה עושים?

 

ראשית, נירגע, ננשום עמוק, זה ממש בסדר לחשוש ולפחד אל תרגישו לבד, כולנו באותה הסירה.

כעת שאנחנו נושמים נלמד אילו דרכים עומדות לרשותנו…

  1. אל תנסו להיות מישהו אחר, אתם מצוינים כמו שאתם.
  2. יש אפשרויות רבות לעמוד בפרונט – זה הזמן למצוא את הקול הייחודי שלכם.
  3. אל תוותרו, אנחנו חייבים ללמוד להתגבר על הפחדים ולעמוד מולם, אז בואו נתחיל בקטן.
  4. דאגו לתוכנית עבודה פשוטה ונוחה, שיש מטרות ברורות קל לנו יותר להשיגן.
  5. הרווח גדול יותר מההפסד, כן – זה מפחיד, מאיים, מלחיץ, אבל אפשרי.

תחרות בשוק רווי

כבעלי עסק קטן אנו חווים קושי להתמודד עם התחרות שרק הולכת וגוברת בשוק.

 

"יש מיליון עסקים שעושים בדיוק את מה שאני עושה"

נכון! אז מה? לכולנו יש מקום ואפשרות צמיחה!

 

אז מה עושים?

  1. נערוך מחקר שוק ומתחרים אשר קצר וממוקד:
  2. מי הם המתחרים הישרים שלנו?
  3. מי הם המתחרים העקיפים שלנו?
  4. מהם 3-5 החוזקות העיקריות של העסק שלנו?
  5. מהם 3-5 האתגרים העיקרים הניצבים בפתחנו?
  6. תמונת מצב בהירה וברורה של מעלות וחסרונות העסק מאפשרת לנו לתכנן אסטרטגית פעולה ממוקדת ונכונה.
  7. בחרו נקודת חוזקה אחת וחישבו על מסרים שונים להעבירה.
  8. בחרו נקודת חולשה אחת וחישבו אלו דברים יכולים לסייע לפתור אותה.
  9. התמדה, בסוף זו השורה התחתונה!

2 האתגרים הגדולים של עסקים קטנים וגם כמה פתרונות טובים לפני שיוצאים לדרך…

 

אתגר ראשון –

 

הקושי לשים את עצמנו במרכז אז הקמתם עסק חדש, כעת עליכם לקדם אותו…

והנה אותה הבעיה שבה וחוזרת בעשרות ואריאציות שונות… הפחד לשים את עצמו במרכז!

הפחד להגיד בקול – "זה העסק שלי, בואו לקנות ממני".

אז הפכנו לעצמאים, העסק חי ונושם ולמרות זאת אתגר אחד צץ וקופץ שובו ושוב, הקושי לעמוד בקדמת הבמה ולשים את עצמנו בפרונט.

 

אז מה עושים?

 

ראשית, נירגע, ננשום עמוק, זה בסדר לחשוש ולפחד אל תרגישו לבד, כולנו באותה הסירה.

כעת שאנחנו נושמים נלמד אילו דרכים עומדות לרשותנו…

1. אל תנסו להיות מישהו אחר, אתם מצוינים כמו שאתם.

2. יש אפשרויות רבות לעמוד בפרונט – זה הזמן למצוא את הקול הייחודי שלכם.

3. אל תוותרו, אנו חייבים ללמוד להתגבר על הפחדים ולעמוד מולם, אז בואו נתחיל בקטן.

4. דאגו לתוכנית עבודה פשוטה ונוחה, שיש מטרות ברורות קל לנו יותר להשיגן.

5. הרווח גדול יותר מההפסד, כן – זה מפחיד, מאיים, מלחיץ, אבל אפשרי.

 

אתגר שני –

 

תחרות בשוק רווי, כבעלי עסק קטן אנו חווים קושי להתמודד עם התחרות שרק הולכת וגוברת בשוק.

"יש מיליון עסקים שעושים בדיוק את מה שאני עושה"

נכון! אז מה? לכולנו יש מקום ואפשרות צמיחה!

 

אז מה עושים?

 

1. נערוך מחקר שוק ומתחרים אשר קצר וממוקד:

  • מי הם המתחרים הישרים שלנו?
  • מי הם המתחרים העקיפים שלנו?
  • מהם 3-5 החוזקות העיקריות של העסק שלנו?

2. תמונת מצב בהירה וברורה – מעלות וחסרונות העסק תאפשר לנו לתכנן אסטרטגית פעולה ממוקדת ונכונה.

3. בחרו נקודת חוזקה אחת וחישבו על מסרים שונים להעבירה.

4. בחרו נקודת חולשה אחת וחישבו אלו דברים יכולים לסייע לפתור אותה.

5. התמדה, בסוף זו השורה התחתונה!

Scroll to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?