fbpx

ניהול חכם – Busine Suite

המדריך לניהול עסקי חכם של נכסי הדיגיטל במדיה החברתית

במדריך זה, תקבלו את כל המידע לטובת קידום העסק שלכם במדיה החברתית, ע"י שימוש בממשק הניהול העסקי של קבוצת META.

לממשק העסקי, היצע רחב ידיים ועשיר בפתרונות וכלי ניהול מתקדמים, אשר ייסעו לנו לקדם ולשווק את העסק שלנו בזירה הדיגיטלית. הממשק מאחד את הפלטפורמות השונות – פייס, אינסטה וואטסאפ יחד, תחת קורת גג אחת. כל הנכסים הדיגיטליים של העסק שלנו, מחוברים יחד ומעניקים לנו תמונה רחבה ומלאה של ביצועי העסק במדיות השונות. במדריך זה נסקור את מגוון הכלים חינמיים לניהול פעילות השיווק והקידום של העסק במדיה.

  • קידום ופרסום העסק ברשתות החברתיות בצורה יעילה ומטיבה.
  • למידה, הבנה ושיפור תוצאות הקידום בזמן אמת, ע"י פילוח והתאמה לנתונים.

תוכן ענייניים ממשק הניהול –

  1. בית
  2. נתוני שימוש – פילוח מתקדם
  3. ניהול תוכן – פוסטים וסטורי'ס
  4. לוח תכנון
  5. דואר והודעות

ממשק הניהול Meta Business Suite

בית

  1. מה זה כלי ניהול – "דף הבית"? כשמו כן הוא, מרכז מידע תמציתי אשר מנגיש עברונו את עיקרי המידע של כל כלי הניהול. זה המקום בו נוכל לקבל סקירה כללית של העסק שלך וכן עדכונים חשובים.
  • אלו מיידעים חשובים תוכלו למצוא בו? במסך הראשי של ממשק הניהול העסקי שלך במדיות החברתיות והוא כולל את כל הדפים והחשבונות המקושרים לעסק בפייס ואינטסה יחד.
  • מטרת הכלי? להציג תמונה רחבה של ביצועי העסק בזמן אמת, עבור כל הנכסים שלנו במדיות, יחד ו/ או לחוד.
  • מה הכלי מציע? מגוון אפשרויות מצוינות, שיסיעו לנו בניהול התוכנית השיווקית במדיות לרבות: הגדרה והצבה של יעדים עסקיים, יצירת מטלות לניהול שוטף, ריכוז של הפוסטים האחרונים שהועלו ותוצאתם, הסטורים האחרונים שהועלו ותוצאתם, מודעות ממונות פעילות, בריף של נתוני שימוש ב- 28 הימים האחרונים, חברים חדשים שכדאי להזמין לסמן לייק בדף, השראה לתוכן וקבלת רעיונות לקידום העסק דרך הצגת פוסטים מובילים של עסקים הדומים לעסק שלנו.
  • איך זה מסייע לכם בניהול העסק שלכם? ניתוח מתמיד של הנתונים, מאפשר לעסק שלנו, שיפור תוצאות וביצועים בערוצי השיווק, בזירה הדיגיטלית של המדיות החברתיות, בזמן אמת. איסוף, ניתוח ובקרה של כל נתוני המידע העסקי שלנו ובפרט בהתאמת התוכן האורגני אשר מיועד אל הקהלים הקיימים והפוטנציאלים שלנו. כל זאת כאמור מבוצע בזמן אמת, תוך כדי תנועה וזה הסוד הגדול!

כלי הניהול "דף הבית" שסקרנו זה עתה מעניק לנו תמונה רחבה, הכוללת מידע חשוב של ביצועי העסק שלנו במדיות לצד יכולות אסטרטגיות חשובות, כגון: איסוף וניתוח נתונים, מבט מעמיק על מגמות, פילוח קהלים מתקדם, הכרות עם הקהלים שלנו והתוכן שהם אוהבים לצרוך, השוואת ביצועים, צפייה בנתונים בזמן אמת, פילוח מתקדם ע"פ פלטפורמת השיווק או ע"פ סוג התוכן – אורגני ו/או ממומן.

נתוני שימוש במדיות:

 

כלי ניהולי אסטרטגי, אשר מעניק לנו יכולת ניתוח של כל נתוני השימוש שלנו במקום אחד!

ניתוח נתונים באופן שוטף, מקנה לנו את היכולת לשנות, למטב ולדייק את התוכן בהתאם לביצועים ולבצע אופטימיזציה והתאמה תוך כדי תנועה.

  1. מה זה "נתוני שימוש"? תמונת מצב של נתוני העסק, המעניקה לנו ראייה רחבה, מבט על – של ביצועי החשבון העסקי לרבות, פילוח וחיתוך מתקדם של נתונים נבחרים במדיות השונות, יחד או לחוד, על פני ציר הזמן שחלף ו/ או בזמן אמת.
  • סקירה כללית – מעניקה תמונת מצב של החשבון העסקי, לרבות: כמה עוקבים יש לדף או לחשבון?, פילוח של הקהל שלכם ברמת: מגדר, גיל ואזור גאוגרפי.
  • תוצאות – מעניק לכם גישה לביצועים שלכם בחשבון: אורגני וממומן, כולל: תפוצה, ביקורים בדף ובפרופיל, ליקיים, עוקבים חדשים ו-מגמות המודעות.
  • קהל – פילוח מפורט של הקהל הנוכחי הכולל מיפוי דמוגרפי ע"פ: מגדר, טווח גילאים ואזור גאוגרפי של מדינות מובילות וערים מובילות.
  • השוואת ביצועים – כלי שווה ממש, הכלי מאפשר לכם לראות את העסק שלכם, אל מול עסקים אחרים בתחום שלכם. ע"י הוספת שם הדף העסקי בפייס, או שם חשבון האינסטה, תוכלו לקבל השוואה של: כמות עוקבים בחשבון האינסטה או כמות ליקיים בדף הפייס, שינוי בכמות העוקבים/ ליקיים וכמות תוכן שפורסמה.
  • אלו מיידעים חשובים תוכלו למצוא בו? נתוני שימוש תוכן ריכוז נתוני התוכן של החשבון העסקי. גיליון סקירה כללית – מעניק לנו אפשרות מצוינת לראות את המגמות חשובות מהתוכן שיצרנו ושיתפנו לאחרונה, (90 יום אחורה), ע"י חלוקה של סוג התוכן: פוסטים וסטוריז לכל פלטפורמה ברמת: תפוצה, מעורבות ותוכן מוביל.
  • איך זה מסייע לכם בניהול העסק שלכם? תוכן פילוח מתקדם – טבלת תוכן מתקדמת, ניתן גם לייצא את המידע לקובץ EX על מנת לבצע חיתוכים מתקדמים בנתוני הדאטה שלכם.
  • בנוסף, תוכלו לבצע פילוח מתקדם ע"פ נתוני הצגה שתרצו לראות בדו"ח בעבור העסק שלכם וכן תוכלו לבחור מאיזה פלטפורמה תרצו לקבל את המידע (פייס, אינסטה או אחוד) וגם איזה סוג של תוכן. (אורגני, ממומן, אחוד).

ניהול תוכן:

 

  1. מה זה כלי ניהול – "פוסטים וסטוריז"? אחד הכלים היותר טובים, חשובים ושימושים שעומדים לרשותנו עם מגוון רחב של אפשרות של ליצירת תוכן אורגני במדיות השונות.
  • מטרת הכלי? בניה, יצירה ותזמון של תוכן אורגני במדיות השונות.
  • אלו פיצ'רים חשובים תוכלו למצוא בו? תוכלו להנות ממגוון רחב של תכונות כגון: התאמה של פוסטים לכל פלטפורמה, הוספת תמונה או וידאו לתוכן כתוב ביצירת פוסט וכן העלאה של קבצי מדיה מסוג: ווידאו או תמונה לסטורי, האשטגים, רגשות, אימוגים, מיקום, קישור ללינק, החשוב מכל בעיני הוא נושא תזמון המדיה והמלצת הממשק ע"פ נתוני מעורבות מהעבר בחשבון העסקי שלנו.
  • איך זה מסייע לכם בניהול העסק שלכם? הכלי המדהים הזו, מעניק לנו יכולת של ניהול אסטרטגית התוכן בפלטפורמות השיווק השונות ויתרה כך מקנה לנו יכולת תפעולית חשובה מאוד – תזמון התוכן לזמן ובמועד הרצוי. בניה של התוכן ותזמון- כך לדוגמא בקלות רבה, בניתי את כל הפרקים של הפינה "במתנה" והעליתי את כל התוכן למדיה עם תזמון מתאים לכל פרק, של יום ושעה רצויה.
  • הנה סקירה של שתי תכונות נוספות, שתהין מעולות ומקלות רבות על העלאת התוכן האורגני שלנו למדיה:
  • ממשק הניהול מאפשר לנו לבצע העלאה של פוסט יחיד בשני ערוצי השיווק יחד, לצד זאת הוא מעניק לנו גישה רחבה של התאמת התוכן, אימוגים ואשטגים בכל ערוץ שיווק בנפרד, כך לדוגמא נוכל לבצע העלאה של פוסט אורגני לפייס ואינטסה יחד בפעם אחת ועדיין להתאים את הנוסח או האשטגים בכל פלטפורמה בנפרד, על זה נאמר – גאוני!.
  • תמונת מצב של תוכן שפורסם- ידע זה כח! את זה כבר הבנו, לכן גם כאן תוכלו לקבל תמונת מידע הכוללת פירוט נרחב של מעורבות ותפוצה של כל תוכן שעלה למדיות ולראות מה הביא לנו את התוצאות הטובות ביותר.

לוח התכנון:

 

זה הזמן ללמוד לנהל את כל הפניות של העסק, במקום אחד ובקלות רבה.

  1. מה זה כלי ניהול – "לוח התכנון"? לוח התכנון מעניק לו תמונה רחבה של כל גאנט התוכן שעלה אל פלטפורמות המדיה השונות – פייס & אינסטה, בכלל הזמנים – עבר, הווה, עתיד.
  2. מטרת הכלי? בניה ויצירה של גאנט תוכן אורגני העובד בהתאם לתוכנית השיווק שלנו, במדיות השונות.
  • אלו מיידעים חשובים תוכלו למצוא בו? הלוח מנגיש עבורנו את כל התוכן שעלה בנכסים הדיגיטליים שלנו, במדיה החברתית, בתצורה מאוד גמישה ונוחה. לרשותנו האפשרות לבצע שינוי ו-או/ התאמה בהתאם לצרכים השונים שלנו בעסק. יומי, שבועי, חודשי.
  • ואיך זה מסייע לכם בניהול העסק שלכם? כלי התכנון מאפשר גמישות רבה, נוכל לבצע בו חיתוך של סוג התוכן ע"פ הפרמטרים הבאים:
  1. לו"ז – מועדים וזמנים בהם עלה התוכן – כך נוכל לדעת מתי הקהל שלנו מבצע מעורבות רבה יותר בזמנים השונים.
  2. סוג הפלטפורמה בה שותף התוכן | פייסבוק, אינסטגרם, קבוצות ועוד.
  3. סוג התוכן והמדיה שהועלתה – אורגני או ממומן
  4. בהתאם לסעיף 3 לעיל, נוכל גם לנתח את נתוני הדאטה השונים ע"פ סוג המדיה לרבות: תמונה, טקסט, סרטון, ריילס, סטורי פוסט וכו'.
  5. בלוח נוכל לראות את המידע העסקי שצבר כל פוסט או תוכן שעלה ולקבל עליו את אוסף המיידעים החשוב עבור העסק שלנו.

ניהול מערכת הדואר:

 

  1. כלי ניהולי המעניק לנו גישה מרכזית ואחודה לכל סוגי ההודעות שלקוחות ו/ או גולשים פוטנציאלים יכולים לייצר בהם פנייה כתובה לעסק.
  2. מטרת הכלי? להעמיד לרשותנו ממשק מרכז בעבור כל הפניות של הגולשים ו /או לקוחותינו.
  • אלו מיידעים חשובים תוכלו למצוא בו? הכלי מציע בית אחד לכל הפניות, זהו מרכז ההודעות תוכלו למצוא חמישה גיליונות של סוגי פניות כתובות:
  • מסנג'ר
  • אינסטגרם דיירקט
  • תגובות פייסבוק
  • תגובות אינסטגרם
  • כל ההודעות
  • ואיך זה מסייע לכם בניהול העסק שלכם? כלי זה בנוי כך שהוא מחלק את סוגי הפניות לשתי רמות בכל פלטפורמה שיווקית: פנייה ישירה ופנייה עקיפה לעסק שלנו.
  1. פנייה ישירה – היא התכתבות אישית של גולש עם העסק והמידע העובר בניהם איננו חשוף לציבור הגולשים.
  2. פנייה עקיפה – לרוב אנו מכירים אותה כתגובה ויצירת מעורבות, פנייה של הגולש לעסק במרחב הציבורי בו כולם חשופים לראות את המתרחש.
  • מדד המעורבות – מדד המשכלל את כל סוגי הפעילויות המייצרות אינטראקציה בין הגולשים לעסק, עובד באופן זהה בתוכן אורגני וממומן.
  • חשיבותו של המדד, היא ביצרת הקשר והרלוונטיות של התוכן העולה והתאמתו אל קהל היעד. זו הסיבה לכך שתוכן איכותי, המותאם לקהל היעד, ישיג ביצועים טובים יותר מתוכן איכותי שאינו מותאם לקהל היעד או מתוכן לא איכותי שכן מותאם לקהל היעד.
  • שימוש במדד זה מאפשר לפייס למדוד את כמות האינטראקציות, ולהשוות אותן אל מול תוכן שעולה ע"י עסקים דומים לנו וכן לייצר דירוג של איכות התוכן ע"פ מדד המעורבות.
  • איך מחושב מדד מעורבות? שכלול סך כל סכום פעולות, כאשר לכל פעולה ציון משלה.
  • אלו הם סוגי המעורבויות הנכללות במדד: לייק, רגשות, תגובות, שיתופים, שמירת התכנים, מימוש הצעה, צפייה בתמונה /סרטון ולחיצה על קישור.
Scroll to Top
Open chat
איך אפשר לעזור?